Testejä ym.

Post Reply
User avatar
-Uta-
Posts: 5925
Joined: Mon Sep 22, 2014 12:55 pm

Re: Testejä ym.

Post by -Uta- »

Hauskoja ovat, vaikka minulle kyllä tuli niitä huteja vähän siellä sun täällä.
Ihan "nappiin" taisi mennä vain Pohjoismaiden maat ja Suomen kaupungit, Australiaa ympäröivät maat, Maailman osat, valtameret, ja Suuret maat. Jotain meni arvaamalla oikein, joitain vasta toisella tai kolmannella klikkauksella, ja joitain meni ihan vierestä, mutta päin "prinkkalaa" kuitenkin.Tulokset taisivat vaihdella noin suunnilleen 30% ja 85% välillä.
User avatar
härkä
Posts: 7725
Joined: Tue Oct 11, 2011 2:26 am
Location: Laidun

Re: Testejä ym.

Post by härkä »

Testasin Euroopan maat ja pääkaupungit.
Olen yhä osittain Titon ajassa , koska tietyt Balkanin maat tuottivat vaikeuksia.
Montenegro oli vaikein.
Sloveniassa ja Kroatiassa olen käynyt , mutta muu alue on jäänyt vaille kiinnostusta. Ehkä siksi tuolta osin tein mokia.
Vainajan kysymys - Vain ajan kysymys.
User avatar
Vulvados
Posts: 1899
Joined: Tue Nov 29, 2011 11:07 am
Location: Vulvania

Re: Testejä ym.

Post by Vulvados »

- http://www.tiede.fi/artikkeli/artikkeli ... -tee-testi

Ei ehkä yllätten tuloksena koiraihminen! :D Uskaltaakohan Kissaihminen kokeilla, ja entäs jos hänellekin tulee tulokseksi koiraihminen... :mrgreen:
"Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." -- Matti Nykänen
User avatar
härkä
Posts: 7725
Joined: Tue Oct 11, 2011 2:26 am
Location: Laidun

Re: Testejä ym.

Post by härkä »

Testin mukaan olen koiraihminen.

Tosin en erityisemmin pidä koirista , poislukien ruumis ja etsintäkoirat.
Elämäntyylini on oikeastaan aina ollut niin liikkuva , ettei koira siihen soveltuisi.
Minulla tosin oli nuorena koira.

Ehkä koirat vaistoavat ? Kerran tullin huumekoira pelästyi minua ja kiersi minut kaukaa lentokentällä.
Samoin etelässä irtokoirat vaihtavat kadunpuolta minut kohdatessaan.
Kissat kyllä tulevat silitettäväksi - yleensä. :D

Kaippa koirille on oma tilansa annettava.
Vainajan kysymys - Vain ajan kysymys.
User avatar
-Uta-
Posts: 5925
Joined: Mon Sep 22, 2014 12:55 pm

Re: Testejä ym.

Post by -Uta- »

Kissaihminen.
Jostain kumman syystä ja enimmäkseen sekä kissat että koirat tuntuvat pitävän minusta ja minä niistä,
mutta taidan minä silti enempi kissaihminen olla.
User avatar
Queen
Posts: 2736
Joined: Sun Dec 11, 2011 10:42 am

Re: Testejä ym.

Post by Queen »

härkä wrote:Kerran tullin huumekoira pelästyi minua ja kiersi minut kaukaa lentokentällä.
Se voi johtua siitä, että huumekoirat katsovat, että "tuo on niitä meikäläisiä, jotka ottavat rikollisia kiinni. Eipä olla tuntevinaan toisiamme". Etelän irtokoirat taas ajattelevat: "Helkkari, juuri pihistin mehevän ydinluun ja nyt tuolta tulee vastaan se rikosetsivä. Äkkiä tien toiselle puolelle." :mrgreen:
User avatar
Arvo Kyyrölä
Posts: 326
Joined: Tue Jun 30, 2015 7:29 pm

Re: Testejä ym.

Post by Arvo Kyyrölä »

Olen vakuuttavalla tavalla kissi-ihminen.

Pidän sekä kissoista, että koirista.Eläimissä on se hyvä puoli, että niiden(heidän) kanssa ei koskaan tarvitse riidellä.

Eräs selvänäkijä sanoi tämän viestin kirjoittajalle 1993:- Eläimet ovat sinua lähellä, ymmärrät heidän kieltään.Olette samalla aaltopituudella.

Iltalehti todisti pari vuotta sitten jokseenkin aukottomasti kissi-ihmisten olevan koiraihmisiä älykkäämpiä.

http://www.iltalehti.fi/terveys/2015012 ... 1_tr.shtml

Tästä tosiasiasta omaan jopa empiiristä tietoa.Skoune voi jopa yllättyä, että Lukion päättötodistukseni keskiarvo oli 6,32.Siihen aikaan se olisi ollut aivan erinomainen tulos naisten pituushypyssä.

J.K.Pakko myöntää, että Queenin eilinen kommentti tästä aiheesta hymyilytti.
User avatar
Vulvados
Posts: 1899
Joined: Tue Nov 29, 2011 11:07 am
Location: Vulvania

Re: Testejä ym.

Post by Vulvados »

Vai, että kissaihmiset älykkäämpiä.. Hmm... Täytyypä tehdä asiasta pikkugallup syksyllä kun Mensa taas kokoontuu. No, toisaalta tuo vähäneuroottisuus lohduttaa kyllä, mikäli tuohon voi luottaa. Itse kyllä lukeudun klassiseksi liberaaliksi, joten ei tuo nyt ihan yksi yhteen taida mennä... 8-)
"Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." -- Matti Nykänen
User avatar
Queen
Posts: 2736
Joined: Sun Dec 11, 2011 10:42 am

Re: Testejä ym.

Post by Queen »

Ainakin se Hejacin kissaihminen on älykäs. Mistä tulikin mieleeni; hänhän kertoi menevänsä Lappiin lomalle poikiensa kanssa(ko se oli?). Pitäisikö pistää pystyyn veikkaus?
Hän kertoi: "perille päästyämme pidämme keskenämme "Lapin miehen Cooper-testin" eli kuka meistä kestää 12 minuuttia korkkaamatta ". Mitä luulette, miten on käynyt?
Minä veikkaan, että kissaihminen voitti kisan, mutta ei jaksanut ihan 12 minuuttiin odottaa, aika jäi 9 minuuttiin. Jos poikia oli kaksi, toisen aika veikkaukseni mukaan oli 7 minuuttia ja toinen ei ehtinyt aloittaakaan ajanottoa ennen avaamista. :mrgreen:
User avatar
-Uta-
Posts: 5925
Joined: Mon Sep 22, 2014 12:55 pm

Re: Testejä ym.

Post by -Uta- »

Niin... miten lie kävikään tuossa "Cooper-testissä", kun ei ole täällä sen jälkeen näkynyt?
Saisi kyllä ilmaantua avuksi tuonne kyssäripuolelle!
Post Reply