Somero 1.1.23 Yli 50-vuotias mies. Mopo löytynyt

Poliisin etsimät kadonneet henkilöt
sorun
Posts: 50
Joined: Sat May 07, 2022 12:26 pm

Re: Somero 1.1.23 Yli 50-vuotias mies. Mopo löytynyt

Post by sorun »

Jäätilanne on ihan hilkulla. Valppaana seurataan, milloin pääsisi kunnolla tarkistelemaan potentiaalisia paikkoja.
Sa_mppa
Posts: 2
Joined: Thu Feb 16, 2023 3:00 pm

Re: Somero 1.1.23 Yli 50-vuotias mies. Mopo löytynyt

Post by Sa_mppa »

sorun wrote: Wed Jan 04, 2023 4:58 pm Sen verran laitan alkuun lisätietoa, että on metsästäjä ja kadonnut uudenvuodenyönä.
Huhuja on, että mopo oli kumossa löydettäessä ja vieressä otsalamppu ja kännykkä. Lähellä tulviva joki.
Mistä tämmöinen täysin peräton väite että olisi metsästäjä. Eipäs kuitenkaan levitä perätöntä tietoa asioista joista ei tiedä mitään.
sorun
Posts: 50
Joined: Sat May 07, 2022 12:26 pm

Re: Somero 1.1.23 Yli 50-vuotias mies. Mopo löytynyt

Post by sorun »

Olen pahoillani jos aiheutin pahaa mieltä mutta olet ensimmäinen joka tuon tiedon on kieltänyt.
Jos sinulla on tietoa, josta voisi olla apua kadonneen etsinnässä, niin sellainen olisi tervetullutta.
Sa_mppa
Posts: 2
Joined: Thu Feb 16, 2023 3:00 pm

Re: Somero 1.1.23 Yli 50-vuotias mies. Mopo löytynyt

Post by Sa_mppa »

sorun wrote: Sun Feb 19, 2023 5:33 am Olen pahoillani jos aiheutin pahaa mieltä mutta olet ensimmäinen joka tuon tiedon on kieltänyt.
Jos sinulla on tietoa, josta voisi olla apua kadonneen etsinnässä, niin sellainen olisi tervetullutta.
Sanotaanko vaikka näin että enköhän minä oman isäni tuntenut
User avatar
-Uta-
Posts: 5925
Joined: Mon Sep 22, 2014 12:55 pm

Re: Somero 1.1.23 Yli 50-vuotias mies. Mopo löytynyt

Post by -Uta- »

Sa_mppa wrote: Fri Feb 24, 2023 11:27 am
sorun wrote: Sun Feb 19, 2023 5:33 am Olen pahoillani jos aiheutin pahaa mieltä mutta olet ensimmäinen joka tuon tiedon on kieltänyt.
Jos sinulla on tietoa, josta voisi olla apua kadonneen etsinnässä, niin sellainen olisi tervetullutta.
Sanotaanko vaikka näin että enköhän minä oman isäni tuntenut
Onpa harmillinen tuollainen tahaton virhe, jonka tarkoituksena on varmaankin ollut antaa suuntaa antavaa apua etsintöihin. Toivottavasti isäsi löydetään!
sorun
Posts: 50
Joined: Sat May 07, 2022 12:26 pm

Re: Somero 1.1.23 Yli 50-vuotias mies. Mopo löytynyt

Post by sorun »

Otan opiksi.
Sitähän tämä elämä on, oppikoulua.
Tosiaan tarkistin tuota asiaa epäonnisesti ja halusin tuoda tuon esille, ettei etsintä rajoittuisi tarpeettomasti, varsinkin kun tuo ajankohta oli tuollainen.
User avatar
härkä
Posts: 7725
Joined: Tue Oct 11, 2011 2:26 am
Location: Laidun

Re: Somero 1.1.23 Yli 50-vuotias mies. Mopo löytynyt

Post by härkä »

https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000009506423.html
Somerolla kadonnut mies löytyi kuolleena

Poliisi jatkaa asian selvittämistä kuolemansyyn­tutkintana.
Somerolla vuoden alussa kadonneeksi ilmoitettu mies on löytynyt menehtyneenä, tiedottaa Lounais-Suomen poliisilaitos.
Vainaja löydettiin tiistaina läheltä oletettua katoamispaikkaa Hallankoivistontien maastosta.
Mies ilmoitettiin kadonneeksi Somerossa 1. tammikuuta.
Poliisi kertoo, että vainajan henkilöllisyys tarkentuu myöhemmin, mutta arvion mukaan kyseessä on todennäköisesti Somerolla alkuvuodesta kadonneeksi ilmoitettu henkilö.

Poliisi kertoo jatkavansa asian selvittämistä kuolemansyyn­tutkintana.
Asiassa ei epäillä rikosta.


Olisiko kadonnut voinut olla joen tulvima-alueen alla " piilossa " ?
Vainajan kysymys - Vain ajan kysymys.
Post Reply