Rikosaiheinen kysymysketju

Post Reply
User avatar
härkä
Posts: 7725
Joined: Tue Oct 11, 2011 2:26 am
Location: Laidun

Re: Rikosaiheinen kysymysketju

Post by härkä »

Ei edellenkään valkea tämä viimeinen kysymys ???

Jalkapalloliigojenkin järjestys vaihtunee viimeistään huomenna.

Liigakolmosina olivat viime maanantain jälkeen.

Chelsea Lontoo
Valencia Espanja
Lille Ranska
AC Milan Italia
Austria Wien Itävalta
Scalke o4 Gelsenkirchen Saksa
Besiktas Turkki Istanbul
Panathinaikos Kreikka Ateena
Twente Enchede Hollanti
Genk Belgia
Joku Varsovan jengi , jota en nyt muista Puola

Veikkaan nyt Milanoa :shock: Sen lähistöllä on monta sopivaa pikkupaikkakuntaa. Es Monza , jossa Jarno Saarinen aikoinaan menehtyi. Milanossa on tyylikästä arkkitehtuuria. Ja sinne pääsee Ryanairillakin :lol: ( Bergamo )
Itse en näistäkään keksi , mutta auttaisiko jotakuta toista :?:
Vainajan kysymys - Vain ajan kysymys.
User avatar
Vulvados
Posts: 1899
Joined: Tue Nov 29, 2011 11:07 am
Location: Vulvania

Re: Rikosaiheinen kysymysketju

Post by Vulvados »

härkä wrote: Veikkaan nyt Milanoa :shock: Sen lähistöllä on monta sopivaa pikkupaikkakuntaa. Es Monza , jossa Jarno Saarinen aikoinaan menehtyi. Milanossa on tyylikästä arkkitehtuuria. Ja sinne pääsee Ryanairillakin :lol: ( Bergamo )
Itse en näistäkään keksi , mutta auttaisiko jotakuta toista :?:
Hyvä yritys, mutta ei ollut ainakaan tällä kierroksella oikea kohde. Ehkäpä joku kingi tai muu vastaava voisi nyt vuorostaan yrittää... ;)
"Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." -- Matti Nykänen
User avatar
Queen
Posts: 2736
Joined: Sun Dec 11, 2011 10:42 am

Re: Rikosaiheinen kysymysketju

Post by Queen »

Nyt minä monen mutkan jälkeen päädyin murhaajaan nimeltä Tony King. Ja jos tämä on oikea vastaus, täytyy ihmetellä itsekin, että tuosta "kingi"-vihjeestä se ei auennut, vaan päädyin lopulta ruotsalaisbändi Le Kidin kautta tähän.
Jos tämä ei ole oikein, pitää sitten nöyrtyä polvilleen ja pyytää Mr Vulvadosilta (saanen tuttavallisemmin sanoa Vulva?) 1/4 pisteen vihjettä.
User avatar
Vulvados
Posts: 1899
Joined: Tue Nov 29, 2011 11:07 am
Location: Vulvania

Re: Rikosaiheinen kysymysketju

Post by Vulvados »

Queen wrote:Nyt minä monen mutkan jälkeen päädyin murhaajaan nimeltä Tony King. Ja jos tämä on oikea vastaus, täytyy ihmetellä itsekin, että tuosta "kingi"-vihjeestä se ei auennut, vaan päädyin lopulta ruotsalaisbändi Le Kidin kautta tähän.
Jos tämä ei ole oikein, pitää sitten nöyrtyä polvilleen ja pyytää Mr Vulvadosilta (saanen tuttavallisemmin sanoa Vulva?) 1/4 pisteen vihjettä.
Niin, kyllähän vulvan edessä kannattaa aina polvistua, vai mitä...?? :mrgreen:

Tony King ei valitettavasti ole oikea vastaus, mutta omalla tavallaan niin Tony kuin King liittyvät oikeaan vastaukseen oikealla tavalla kontekstualisoituina. :ugeek:

Alkaa nuo vihjeiden murto-osat mennä aika pieniksi, mutta jos nyt kerran noin tosimielellä lisävihjeitä toivotaan, niin pitäähän sellaisia tarjota! 8-)

1/4 pisteen vihje: Aiemmin mainitun arkkitehdin eräs työ löytyy myös eräästä pohjoismaisesta kaupungista, joka on saanut myös hieman kyseenalaista mainetta maahanmuuttajiin liittyvien kysymysten merkeissä.

1/8 pisteen vihje: Edellisessä vihjeessä mainittu kaupunki ei ole Lieksa! :shock:

1/16 pisteen vihje: Eikä myöskään Joensuu. :o
"Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." -- Matti Nykänen
User avatar
Queen
Posts: 2736
Joined: Sun Dec 11, 2011 10:42 am

Re: Rikosaiheinen kysymysketju

Post by Queen »

Ei tuota Vulvan kyssäriä pysty ratkaisemaan! (Muistaakohan Vulva itsekään oikeaa vastausta? :mrgreen: )
Minä teen helpomman kysymyksen tähän väliin.

Mikä tapaus kysymyksessä:
Vihje 1:
Vaikka sanotaan, että miehet voivat tehdä naisten töitä ja päinvastoin, tässä tapauksessa voisi sanoa, että tekijä olisi saanut jättää ko. työkalun käyttämättä.
Rakkaus etelän auringon alla ei aina johda parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen. Ei edes silloin, kun toinen on töissä ja toinen lomalla.
User avatar
Vulvados
Posts: 1899
Joined: Tue Nov 29, 2011 11:07 am
Location: Vulvania

Re: Rikosaiheinen kysymysketju

Post by Vulvados »

Queen wrote:Ei tuota Vulvan kyssäriä pysty ratkaisemaan! (Muistaakohan Vulva itsekään oikeaa vastausta? :mrgreen: )
No, jopas sitä nyt ollaan defaitisteja! :lol:

Jos tuo viimeisin kysymykseni vaikuttaa työläältä, niin muistutan, että löytyyhän niitä vielä muitakin avoinna olevia, joskin erinäisten palstamuutosten vuoksi ne ovat nyt hiukan levällään siellä ja täällä... :roll:
"Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." -- Matti Nykänen
User avatar
Queen
Posts: 2736
Joined: Sun Dec 11, 2011 10:42 am

Re: Rikosaiheinen kysymysketju

Post by Queen »

Äläs nyt Vulva! Ettei olisi käynyt niin, että piparia paistaessasi tonttulakkisi olisi täysin huuruuntunut, etkä itse tiedä vastausta minun kysymykseeni. :mrgreen: Annetaan avuja!

Toinen vihje:
Voisi sanoa, että tekijä oli kiinnostunut historiasta ja tavallaan hän myös teki historiaa.
User avatar
härkä
Posts: 7725
Joined: Tue Oct 11, 2011 2:26 am
Location: Laidun

Re: Rikosaiheinen kysymysketju

Post by härkä »

Olin pari päivää estynyt osallistumaan. Syy : Akuutti vatsainfluessa. :D

Se ei ehkä johtunut kysymysten vaikeusasteessa , mutta kuten Queen , minäkin olen aika pahasti hukassa tuossa Vulvadosin kysymyksessä. Vihjeitä on runsaasti , mutta perusajatus on löytämättä.
Siksi ehdotankin , että Vulva antaisi yhden oikean vihjeen esille. Es. sen , mikä on se ruotsalainen musapoppoo ??

Queenin kysymyksessä minulle tulee tietty " haju ". Mahatauti vaivaa vielä kuitenkin siinä määrin , etten ole aivan terävimmilläni - jos koskaan olen edes ollutkaan :shock:
Täytynee odotella uutta vinkkiä Queeniltäkin.
___________________________________________________________________
Aha , Queen on siis omaan varjoaankin nopeampi , kuten Lucky Luke :D
Uusi vihje tuli äänen nopeudella kuten Patriot ohjus. Niitähän saa nyt ostaa uudenvuodentulituksiin Kotkassa. :shock:
Vainajan kysymys - Vain ajan kysymys.
User avatar
Queen
Posts: 2736
Joined: Sun Dec 11, 2011 10:42 am

Re: Rikosaiheinen kysymysketju

Post by Queen »

Tässä nyt joulu pukkaa sen verran päälle, että annan vielä vihjeen (ilman sitä Vulva ei selviä sieltä kaulimen ja uunin välistä):

3. vihje:
Tapauksesta tulee mieleen toinen juttu, johon Härkä (tuo kaikkien kinkkujen - ja kankkujen ystävä) on perehtynyt vuosien saatossa. Paljon on yhteistä: koulutettu, matkusteleva nainen, joka on hukannut tavaroitaan, lähtöpaikkakin sama jne.

OT: Otan osaa Härän mahatautiin. Onneksi se ei osunut hetkelle, jolloin kinkku vedetään uunista. Toisaalta, vessankin voi sisustaa kivasti kynttilöin sekä pystyttämällä sinne pienen kuusen. Toki kinkulle on varattava joku terassipöytä! Vessaradiosta on myös kiva kuunnella esim.
http://www.youtube.com/watch?v=iQNMy29cwgE
User avatar
Vulvados
Posts: 1899
Joined: Tue Nov 29, 2011 11:07 am
Location: Vulvania

Re: Rikosaiheinen kysymysketju

Post by Vulvados »

härkä wrote: Siksi ehdotankin , että Vulva antaisi yhden oikean vihjeen esille. Es. sen , mikä on se ruotsalainen musapoppoo ??
Alkaa tuolta Queen Beelta tulla jo sen verran paljon kaulinaiheista vihjailua, että mieleen tulee tietysti hän:

Image

Mutta tuota hänen koulutustaan ja matkusteluaan pitää vielä vähän sulatella niiden kinkkujen ja kankkujen ohella... :mrgreen:

Musapoppoosta puheen ollen, auttaisikos tämä: http://www.youtube.com/watch?v=aQS85TGHTg8

Todellinen musiikilliskoreografinen helmi, vai mitä...?? :mrgreen:
___________________________________________________________________
Aha , Queen on siis omaan varjoaankin nopeampi , kuten Lucky Luke :D
Ehkä jotain perheyhtäläisyyttä sanoisi Wittgenstein... ;)

Image
Uusi vihje tuli äänen nopeudella kuten Patriot ohjus. Niitähän saa nyt ostaa uudenvuodentulituksiin Kotkassa. :shock:
Niin, joku varmaan halusi pamauttaa taivaalle oikein Ison Jytkyn! :lol:
"Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." -- Matti Nykänen
Post Reply