Andreea Stanga 28v Hki Rastila 24.5.21

Poliisin etsimät kadonneet henkilöt
User avatar
will
Posts: 2814
Joined: Tue Oct 11, 2011 11:47 am

Re: Andreea Stanga 28v Hki Rastila 24.5.21

Post by will »

^Jos on pudonnut, siitä on jäänyt jälkiä, jotka on selvitetty ruumiinavauksessa. Emme tiedä mitä on löytynyt, emme edes kuolinsyytä.
Pk_etsijä
Posts: 339
Joined: Wed Nov 23, 2016 10:06 pm

Re: Andreea Stanga 28v Hki Rastila 24.5.21

Post by Pk_etsijä »

Paikka on löydetty ja merkattu nyt eri tavoin, kiitos jo paikalla käyneille. Paikalle jätetty muistokukkia Andrean läheisten toimesta. Myös rasiat ym kerätty pois. Omasta puolestani toivon rauhaa omaisten surutyölle..
User avatar
härkä
Posts: 7725
Joined: Tue Oct 11, 2011 2:26 am
Location: Laidun

Re: Andreea Stanga 28v Hki Rastila 24.5.21

Post by härkä »

^
Hyvä kun veit omaisia sinne ja nyt tietävät sen paikan.

Tosin se polun varren notskipaikkakin on minun mielestäni ihan kiva muistelupaikka.
Mahtavat maisemat siinä.
Siinä turauttaa vaikka kaffeet.
Puut pitää kaiketi itse viedä , joskin kelojen oksista saisi erittäin hyviä sytykkeitä. Njam !
https://luontohetkiblogi.blogspot.com/2 ... lassa.html
Image
Vainajan kysymys - Vain ajan kysymys.
viinitty
Posts: 1
Joined: Wed Jul 14, 2021 7:22 am

Re: Andreea Stanga 28v Hki Rastila 24.5.21

Post by viinitty »

Tuli sitten tännekin tehtyä tunnukset, että terse vaan. :D

Vaikka ruumiin asento on hyvin tyypillinen pudonneelle, antaa muut seikat ymmärtää asennon kielivän enempi makuulle menosta. Andreean setä kertoi mahalaukussa olleen miltei sata masennus(tms)nappia. Andreean vieressä on juomapullo ja muutkin tavarat viittaavat siihen, että on ollut omaehtoinen lähtö(laukku ikäänkuin tyynynä pään alla jne).

Sen verran olen vielä sentimentaalinen, että vaikka täällä ja minfon puolella sanotaan paikan olevan ns. epämiellyttävä itsensä nollaamiselle, itse näen paikan miellyttävänä ja rauhallisena. Tuollainen ahdas "soppi" on myös tyypillinen paikka itsemurhalle ihan psykologian näkökulmasta. Niin koirat, kissat kuin ihmisetkin haluavat kuolla piilossa.
User avatar
härkä
Posts: 7725
Joined: Tue Oct 11, 2011 2:26 am
Location: Laidun

Re: Andreea Stanga 28v Hki Rastila 24.5.21

Post by härkä »

^
Morjensta vaan, :D

Saatat olla oikeassa. Ja todennäköisesti oletkin.

Kiertänyt kielekkeen , huomannut kuusen oksien peiton jne.
Kuusen oksat peittävät useasta suunnasta , jopa ylhäältä katsoen.
Vainajan kysymys - Vain ajan kysymys.
User avatar
will
Posts: 2814
Joined: Tue Oct 11, 2011 11:47 am

Re: Andreea Stanga 28v Hki Rastila 24.5.21

Post by will »

härkä wrote: Tue Jul 13, 2021 8:32 pm Tosin se polun varren notskipaikkakin on minun mielestäni ihan kiva muistelupaikka.
Mahtavat maisemat siinä.
Jos vainaja on kreikanuskon mukaan matkalla tuonilmaisiin meren kautta, voisi hän parhaiten nähdä muistokynttilän rannassa, sitten kun avotulta saa taas polttaa. Alle 200 m on löytöpaikalta matkaa rantaan. Kauanko menee sielulta siirtymiseen? Onko asiaa mahdollista arvioida näin? Voivatko foorumin kreikanuskon tuntijat valottaa traditiota?

Muistopaikka rollaattorikelpoisen polun varressa helpottaisi vanhojen ja kipeäjalkaisten osallistumista ja vähentäisi nuorten ja liian kepeäjalkaisten potentiaalista vierimistä kalliolta ja muksahtelua hartautta häiritsemään. Polunvarren paikka olisi helpompi pitää siistinäkin.
User avatar
will
Posts: 2814
Joined: Tue Oct 11, 2011 11:47 am

Re: Andreea Stanga 28v Hki Rastila 24.5.21

Post by will »

Ketju ja siihen liitetyt valokuvat avunpyyntöviesteineen ovat edelleen olemassa Minfossa. Nyt AS:n setä kirjoittaa sinne seuraavaa, robottikäännöksenä:
sinä ymmärrät ? Olin väärässä ja olen pahoillani siitä! pyydä apua ja he ottavat kuvia ... En voi korjata ja eivät, vaikka pyysin heitä monin tavoin! ainoa ratkaisu on unohtaa eikä laittaa puuta tuleen, aihe haudataan yksin! ajan mittaan hän näyttää .., kuka luulet olevasi todella kiinnostunut? anna hänen syödä ... älä kirjoita mitään!
Viestin alku tarkoittanee poliisin omaisille antamia kuvia, jotka katsotaan pöllityiksi Minfosta, ties minne. Niistä he kuitenkin saivat pyytämänsä avun. Pitäisikö Hejacin reagoida oman etsijäryhmänsä omaisia varten opastukseksi ottamien kuvien esilläpitoon? Ne on tietysti jo pantu useampaan parempaan talteen, joten mahtaako hyödyttää. Niin kauan kuin ne ovat täällä näkyvissä, ei ole syytä levittää niitä muualla. Vähentää tarvetta mennä paikalle, kun on yleiskuvia saatavilla. Aika hoitaa.
User avatar
härkä
Posts: 7725
Joined: Tue Oct 11, 2011 2:26 am
Location: Laidun

Re: Andreea Stanga 28v Hki Rastila 24.5.21

Post by härkä »

Ei kai niistä etsintäryhmän ottamista kuvista haittaa ole.
Olkoot esillä vaan. Viattomia otoksia.
Antavat kuvaa, millaiseen paikkaan kadonnut voi asettua.
Vainajan kysymys - Vain ajan kysymys.
Post Reply