Tavanomaista vaihtoehtoisempi Bodom-keskustelu

Vaihtoehdot ratkaistuina pidettyihin rikoksiin ja onnettomuuksiin, salaliittoteoriat
Post Reply
User avatar
will
Posts: 2105
Joined: Tue Oct 11, 2011 10:47 am
Contact:

Re: Tavanomaista vaihtoehtoisempi Bodom-keskustelu

Post by will » Fri Mar 23, 2018 10:04 pm

Gustafssonilla oli päällään harmaa villapaita ja farmarihousut (joiden miesmallit tuolloin tavallisesti olivat sinisiä). Björklundilla oli vaalean siniharmaa villapaita, vaalean beigevärinen pusero ja vaaleanvihreät farmarihousut. Boismanilla oli sininen kauluspaita ja siniset farmarihousut. Mäellä oli keltainen trikoopusero ja siniset farmarihousut. Pelkästään housujen perusteella ei voisi etäältä sanoa, kenen uhrin alaruumis olisi näkynyt - jos oli uhrin - Björklundia lukuunottamatta, jonka housujen väri ei sopinut kuvaukseen. Makaajaa pidettiin miehenä, mikä olisi voinut johtua esim. siitä, että hän olisi näkynyt vyötäröstä alaspäin, jolloin lantion muoto olisi antanut viitettä sukupuolesta. Kuitenkin 2003 pidetyssä kuulustelussa Salonen muistaa vain jalan ja senkin epävarmasti sekä viittaa Haapalaisen näkemisiin. (Aamu oli viileä, kuten ennen auringonnousua yleensäkin; Salosen mukaan. Aurinko nousi n. klo 3; almanakkatoimiston mukaan. Samaan aikaan teltta oli ollut pystyssä; lehtimiehen mukaan. Haapalainen oli kerännyt edellisenä iltana nuorisoporukkaa katsomaan moottoripyöriä, muttei kukaan ollut lähtenyt; tieto Högnäsistä 2004 lehtiartikkelin mukaan). Lindelöfin poika oli todistuksensa mukaan poissa kotoaan yli helluntain.

Kivilahti näki miehen n. 40m:n päästä, mutta kartalle merkityt etäisyydet vastaavat n. 200m maastossa. Toinen etäisyyksistä ei voi pitää paikkaansa. Hänen olisi ollut luonnollista odottaa järvelle menemistä Fäldtin venevalkamassa, joka oli keskiniemen länsireunalla. Siitä olisi ollut n. 40 m Etp:n piirroksessa esitettyyn kello kuuden miehen kulkureittiin. Hän olisi ollut niemen keskiharjanteen suojassa lintupoikiin nähden, joten kummatkaan eivät olisi havainneet toisiaan. Lännimäisessä niemessä olisi ollut ongella joku nuorempi, esim. Onni Ruohonen, jonka isä olisi lähtenyt veneellä järvelle yhdessä Fäldtin kanssa. Ymmärrettävästi olisi hyvin hankalaa totuuden selviämisen kannalta, jos mitkään todistukset eivät pitäisi paikkansa. Eikä sellainen tilanne oikein tunnu mahdolliseltakaan. Todistajien puheisiin syntyy ristiriitoja aivan itsestään, kun muisti on sellaista kun on.

Pöytäkirjaan 1960 merkitty miespuolisen, tummahousuisen teltallamakaajan näkeminen on saattanut perustua vain Haapalaisen havaintoon, jota Tuominen ei kuitenkaan voinut tarkistaa, koska Haapalainen oli kuollut. Itse asiassa, jos ajatellaan löytötilannetta ns. uhrikuvan mukaisesti, edellä kulkenut Haapalainen olisi saattanut tulla rantapolkua niin lähelle telttaa, että olisi nähnyt Boismanin jalat, jotka pistivät esiin teltasta, ja teltan edessä olleita kenkiä. Teltalta poistunut hahmo olisi lähtenyt niemen länsipuolelle, missä oli pensaita, toisin kuin itäpuolella, ja sittemmin tullut Kivilahden näkyville, joka sillä hetkellä olisi kurkkinut keskimmäisen niemen keskiharjanteen yli. Tälla lailla asiaa ei kuitenkaan ole kirjattu, vaan lintupoikien näkemiset olivat murhaniemen keskiharjanteelta teltalle päin ja Kivilahden havainnot taas läntisimmästä niemestä. Jollain perusteella lintupojat olivat ymmärtäneet nähneensä teltalla nimenomaan miehen ja toisen hahmon (mies tai nainen) poistumassa sen takaa alas idänpuoleiselle rannalle. Tavallaan erikoista, koska liikkuvasta ihmisestä pystyi etäältä erottamaan sukupuolen paremmin kuin paikallaan olevasta. Niinno, yhfä transsukupuolista on myös ehditty epäillä.

Ei liene mahdotonta noilla tiedoilla, että teltalla olisi ollut Mäki, jonka pää, yläruumis ja lantio olisivat olleet huovan alla, vain jalkojen näkyessä. Hänet olisi lintupoikien mentyä vaihdettu Gustafssoniin vetäen edellisen sisään jaloista ja jälkimmäisen ulos käsistä. Kylmää harkintaa siinä olisi tarvittu, ja vetäjä kenkineen olisi ollut veressä. Keneen epäilys olisi kohdistunut, jos Mäki olisi löydetty teltan päältä?

Ei ole saatu selville kenestä ruumiinlämpöä yritettiin mitata, ja minkälainen mittari oli. Kunnanlääkärin normaalivarustukseen piti kuuluman rektaalimittari kuolinhetken arvioimista varten. Jos se ei enää noussut iltapäivällä, ainakin yksi henkilöistä oli kuollut varsin monta tuntia aikaisemmin. Björklundin housut olivat alhaalla, joten mahdollisesti mittausta oli yritetty ainakin hänestä. Jos jatketaan edellisen viestin linjausta, teltassa olisi ollut kaksi kuollutta ja yksi paikoillaan maannut loukkaantunut edellisestä iltayöstä alkaen. Entä Mäki? Lyhytsiipisissä, kirjailijan vapaudella esitetyssä rinnakkaiskertomuksessa eloon jäi kauempana (rantaniityllä) murhahetkellä ollut tyttö.


Eks-EkstroVertti
Posts: 1809
Joined: Mon Mar 20, 2017 10:45 pm

Re: Tavanomaista vaihtoehtoisempi Bodom-keskustelu

Post by Eks-EkstroVertti » Sat Mar 24, 2018 2:02 pm

Mitä will ajattelet tuosta, että jos/kun tilanhoitajan lapset kertoivat isänsä kuulleen hätähuutoja yöllä 2 ja toinen 3 aikoihin ja toisaalla Gyllström kertoi tilanhoitajan pojan (?) öisestä ajelusta. Samaa Lindelöfiä kohti Holmström-niminen väitti Gyllströmin ampuneen myöhemmin haulikolla. En ole missään huomannut Gustafssonin maininneen mitään moottoripyörän äänistä tai muutakaan tähän öiseen ajeluun liittyen? Tässä(kin) mahdollisuus tulkita olleen Ylösjoella 2 aikaa. Sepä se: metskaamassa ehkä?
orjana Perkella-
veripuu eloon jäi
Sopivat orgiat sisuunt
oristant siis Ei en niis Isä
Ylösjoell 8 Rankaa
Sepä uoli Makao
rissa + sydänlankaa = % = mankeli oikein

Sit tärisi: Paritteluruletti. Rapisi rättis

monoliitti
Posts: 524
Joined: Tue May 30, 2017 4:04 pm

Re: Tavanomaista vaihtoehtoisempi Bodom-keskustelu

Post by monoliitti » Sat Mar 24, 2018 4:28 pm

Vesilaitostyömaan kopissa piti majaa joku mies, ilmeisesti epävirallisena vahtina.. Muistaakseni oli tullut viimeisellä bussilla helsingistä. Kello 3-4 aikaan oli pistäytymyt ulkona. Ei hänkään ollut kuullut koko yönä mitään erikoista. Äänien puuttuminen murhayönä onkin erikoista, tyyni vedenpintahan kantaa ääntä kauas. Rantamökeillä on ihmisiä yöpynyt helluntaina.

Eks-EkstroVertti
Posts: 1809
Joined: Mon Mar 20, 2017 10:45 pm

Re: Tavanomaista vaihtoehtoisempi Bodom-keskustelu

Post by Eks-EkstroVertti » Sat Mar 24, 2018 4:51 pm

^ Hänhän, Pirjo-Pentti, olisikin nimensä puolesta erittäin sopiva lisä weijarimaiseen transu-jossitteluun.
Mutta aihe on vakava.
Naapuripalstalla on käyty satojen sivujen verran "keskustelua" moottoripyöristä ja mahdollisesta onnettomuudesta. Ainoa todistetusti kuultu (ja nähty) säksättävä prätkä tuona yönä oli nimenomaan Lindelöfin (?) rantakäynnillään käyttämä. Kuitenkaan juuri sitä ei ole kukaan ehdottanut onnettomuus-teoriaan eikä oikeastaan yhtään mihinkään muuhunkaan liittyväksi. Vai onko?

Alkaa tuntua siltä, että koko Bodom-keskustelu on osa valtakunnallista salaliittokampanjaa.
orjana Perkella-
veripuu eloon jäi
Sopivat orgiat sisuunt
oristant siis Ei en niis Isä
Ylösjoell 8 Rankaa
Sepä uoli Makao
rissa + sydänlankaa = % = mankeli oikein

Sit tärisi: Paritteluruletti. Rapisi rättis

User avatar
will
Posts: 2105
Joined: Tue Oct 11, 2011 10:47 am
Contact:

Re: Tavanomaista vaihtoehtoisempi Bodom-keskustelu

Post by will » Sun Mar 25, 2018 10:27 am

Eks-EkstroVertti wrote:Mitä will ajattelet tuosta, että jos/kun tilanhoitajan lapset kertoivat isänsä kuulleen hätähuutoja yöllä 2 ja toinen 3 aikoihin ja toisaalla Gyllström kertoi tilanhoitajan pojan (?) öisestä ajelusta. Samaa Lindelöfiä kohti Holmström-niminen väitti Gyllströmin ampuneen myöhemmin haulikolla. En ole missään huomannut Gustafssonin maininneen mitään moottoripyörän äänistä tai muutakaan tähän öiseen ajeluun liittyen? Tässä(kin) mahdollisuus tulkita olleen Ylösjoella 2 aikaa. Sepä se: metskaamassa ehkä?
Lasten suusta noista järveltä kuuluneista hätähuudoista on tosiaan tieto saatu foorumeille, koska Oittaan ympäristön ruotsinkielisiä haastatelleen entisen SuPo-miehen, Lars Heikkilän Bodom-muistiinpanot laitettiin KRP:ssä epähuomiossa silppuriin, mahdollisesti yllätykseksi hänelle itselleenkin. Sanoi toisessa yhteydessä myöhemmin, ettei hän ole sopiva käsittelemään arkaluontoisia juttuja, saaden poliisiyleisössään aikaan naurunremakan.

Muistelen, että Oittaan pohjoisella naapuritilalla Bembölen puolella, Rackaruddenin Villa Dahlbyssä tilanhoitajaperheenä olleilla Lindelöfeillä olisi ollut kaksi poikaa ja tytär, joista vanhempi poika oli ollut poissa paikkakunnalta helluntain 1960 yli, kuitenkin todistaen oikeudessa mahdollisuuksista leiriytyä tilan maille niihin aikoihin. Öinen ajelija oli mahdollisesti hänen nuorempi veljensä, kun taas häntä itseään kohti olisi ammuttu. Asiasta tietäneet keskustelijat ovat olleet visusti näistä nimistä. Keitä lienevät oikeasti olleet, vaikkei sitä kuulu miettiäkään tällaisessa anonyymissä keskustelussa. Kirjailijat Jermo ja Johansson ovat kertoneet Korsbackan kioskin lähistön tapahtumista haastateltuaan paikallisia..

Moottoripyörien käytöstä Gustafsson sanoi, ettei niitä käytetty sen jälkeen, kun ne oli paikoitettu koivujen viereen. Kuitenkin Boismanin pyörä oli aamulla poikkisuunnassa ilta-asemaansa nähden ja Boismaneilla myöhemmin otetun valokuvan mukaan kolhittu. Oliko sen päälle ajettu ja törmännyt pyörä siitä suistunut teltalle?

Jos joskus tulisi mahdollisuus jutella Gustafssonin kanssa niin rentoutuneesti, että olisi sopivaa tyydyttää uteliaisuuttaan, kysyisin, mihin hän perusti sairaala-aikaisen käsityksensä moottoripyöräonnettomuuteen joutumisesta, ja mikä sai hänet luopumaan siitä ajatuksesta niin, että häntä voitiin ruveta kuulustelemaan asianomistajana ja todistajana Bodomin tapauksesta? Työhypoteesini on, että hän olisi muistanut tulleensa tajuihinsa moottoripyörän alta, kuitenkaan muistamatta mitään sitä välittömästi edeltäneistä tapahtumista.

User avatar
will
Posts: 2105
Joined: Tue Oct 11, 2011 10:47 am
Contact:

Re: Tavanomaista vaihtoehtoisempi Bodom-keskustelu

Post by will » Sun Mar 25, 2018 11:02 am

Eks-EkstroVertti wrote:Naapuripalstalla on käyty satojen sivujen verran "keskustelua" moottoripyöristä ja mahdollisesta onnettomuudesta. Ainoa todistetusti kuultu (ja nähty) säksättävä prätkä tuona yönä oli nimenomaan Lindelöfin (?) rantakäynnillään käyttämä. Kuitenkaan juuri sitä ei ole kukaan ehdottanut onnettomuus-teoriaan eikä oikeastaan yhtään mihinkään muuhunkaan liittyväksi. Vai onko?

Alkaa tuntua siltä, että koko Bodom-keskustelu on osa valtakunnallista salaliittokampanjaa.
Minfossa on mm. Kukkuun alustama ketju onnettomuusteoriasta, joka on keskittynyt siihen, miten teltan päälleajosta jäävät jäljet selittäisivät havaintoja. Lisäksi Kukkuu on erityisesti pohtinut sitä mahdollisuutta, että ajelija olisi ollut Gustafsson. Ketjua on myös vaadittu lopetettavaksi. Kello kolmen ajelijan on jo ennen tuota ketjua arveltu herättäneen Timperin käymään kevennyksellä työkaluvarastonsa portaalla. Samoin on arveltu, että Oittaan tilanhoitajaperheen emännän unet olisivat karanneet jonkin ulkoa kuuluneen äänen vuoksi, joka olisi voinut olla esim. moottoripyörä. Makuuhuoneen ikkunasta näki teltalle ja äänet sieltä olisivat varmaan kantautuneet hyvin veden yli n. 400m:n päähän. Muutenhan liikenteen ääniä kuuluu Bodomilla jatkuvasti, koska Kunnarlantie kulkee sen rantoja, joko välittömästi rantapuuston tai hieman kauempana peltoaukeiden takana.

Mitä salaliittoon tulee, voin kertoa omaksi keskustelumotivaatiokseni, että Gustafssonin tultua vangituksi 2004 kiinnostuin uudelleen tapauksesta, haluten monen muun lailla tietää, mitä häntä vastaan olisi löydetty näin pitkän ajan kuluttua. Pian ilmeni rivien välistä, ettei mahdollisesti paljoakaan, mutta toiveikkuus eli. Kyselyihini Muuralan foorumilla vastattiin, että vangitsemisen syyt ovat todennäköisiä, ja poliisin ja oikeuden välisiä, eivätkä kuulu suurelle yleisölle. Joten jäin odottamaan ja kun mitään ei selvinnyt oikeudenkäynnissäkään tästä kysymyksestä, hankin ETP:n ja sitten jo jäinkin koukkuun tähän keskusteluun. Iso kysymys on, millä perusteella henkilö voidaan vangita ja käytännössä leimata koko lopuksi iäkseen. Kiinnostavaa on ollut huomata, ettei edes oikeuden selväsanainen vapauttava päätös ole saanut suurta osaa ihmisistä muuttamaan mieltään Gustafssonin syyllisyydestä. Kyllä kansa tietää: Joka kerran keksitään, sitä aina epäillään.

Eks-EkstroVertti
Posts: 1809
Joined: Mon Mar 20, 2017 10:45 pm

Re: Tavanomaista vaihtoehtoisempi Bodom-keskustelu

Post by Eks-EkstroVertti » Sun Mar 25, 2018 1:41 pm

Gyllströmin vaimo tunnisti ajelijan "oman kylän pojaksi", eikä henkilöllisyyttä koskaan (tietääkseni) vuodettu julkisuuteen.
Jos Gustafssonkin ajeli, niin öisiä motskaajia olisikin ollut kaksi; tuplasti enemmän metakkaa kerralla, tai melskaamista enemmän 2 ajallisesti. Me ts. kaameassa probleemassa tässäkin. Ha ha. :oops:
Itseäni kiinnostaa kovasti myös väitetty Henrik Lindelöfin ampumistapaus murhien jälkeen. Siitähän on netissä Dan Holmströmin kuulustelukertomus kaikkien luettavana. Miten se nyt sillai olis ammuskellut päin... tai edes sinne päin?
Suora lainaus Holmströmiltä: "Gyllström sanoi, ettei olisi ampunut jos olisi tiennyt kyseessä olevan oman kylän pojan".
Kyllähän se totisesti edelleen ihmetyttää, että miten heppoisin eväin Gustafsson raijattiin syytettyjen penkille, nimenomaan: asti.
orjana Perkella-
veripuu eloon jäi
Sopivat orgiat sisuunt
oristant siis Ei en niis Isä
Ylösjoell 8 Rankaa
Sepä uoli Makao
rissa + sydänlankaa = % = mankeli oikein

Sit tärisi: Paritteluruletti. Rapisi rättis

User avatar
will
Posts: 2105
Joined: Tue Oct 11, 2011 10:47 am
Contact:

Re: Tavanomaista vaihtoehtoisempi Bodom-keskustelu

Post by will » Sun Mar 25, 2018 2:52 pm

Niin, jos ne todennäköiset syyt vangitsemisen pohjaksi olivat suunnilleenkaan samat, jotka Hannes Markkula Bodomin murhat -kirjansa alkulauseessa esitti poliisilla olleen epäilyn pohjana, niin ei kai niitä oikein voi jälkeen päin julkistaakaan. Jos olisin juristi, ymmärtäisin paremmin, voiko tällainen vangitsemisperuste muuttua avoimesta oikeudenkäytöstä yksityisesti salassapidettäväksi sillä perusteella, että vangitulle maksetaan päiväkorvaus istumisesta ilman syytä. Ilmeisesti voi, koska vangitsemista varten oikeudelle annettuja perusteita ei ole vieläkään julkisesti kerrottu. Vai jatkuuko tutkinta kuitenkin yhä, ja oikeussalissa kerrottiin jotain, jolla oikean syyllisen voisi ottaa kiinni vastaisuudessa, kun kohdalle sattuu?

Jos ongelmana on moottoripyörien lukuisuus, niin onhan kuitenkin useista kolmansista pyöristä viitteitä tämän oman kylän pojan käynnin lisäksi, mikä luotettavampi, mikä vähemmän. Esim. Lönnbergin ritsikirjassa kerrotaan yhden pariskunnan käyneen ostoksilla kioskilla, vaikka Gustafssonin mukaan he eivät olisi käyneet. Tuntuu siltä, että alkoholiakin olisi mennyt enemmän kuin nämä neljä kuluttivat. Kivilahti kertoo saapuneista moottoripyöristä varhain iltapäivällä. Tutkiva journalisti löysi niemeen menevän polun tyveltä, pähkinäpensaan alta moottoripyörän tuoreen seisontatuen jäljen poliisin eristämältä alueelta eristyksen aikana, eikä KRP suostunut kommentoimaan sitä mitenkään. Motiivitodistaja Marjatta Sahakangas (os. Kumberg) kertoi olleensa maisemissa moottoripyörän kyydissä, kuitenkaan kykenemättä luotettavasti näyttämään leiripaikkaansa, joka olisi voinut olla varsin lähelläkin Gustafssonin seuruetta, sikäli mikäli kertomus perustui johonkin todelliseen käyntiin Bodomilla. Vaikka todistus jätettiin oikeudessa huomiotta, keskustelussa on ehdotettu, että sen takana mahdollisesti olevia tosiseikkoja pitäisi selvittää lähemmin, koska sillä voisi olla vaikutusta jutun selviämiseen. Ainoa Muuralan keskustelusta bittien taivaaseen tempaistu viestini koski juuri samaa asiaa. Suomalais-Amerikkalaisen ystävyysseuran retkeläisten kulkutavasta ei tiedetä mitään. Moottoripyörien ehdottaminen kulkuvälineiksi on aiheuttanut napakan vastareaktion keskustelussa, kuitenkaan ilman mitään parempaa korvaavaa tietoa käytetyistä menopeleistä. Illansuun kautta paikalle olisi päässyt moottoripyörällä, jos hieman osasi ajaa muuallakin kuin tasaisella pinnalla, ja varsinkin, jos pyörässä olisi ollut pohjapanssari. Waltsun vieraskirjan keskustelussa analysoitiin telttaan jääneitä jälkiä, ja muuan ne nähnyt sanoi niiden sopivan Harley Davidson sotilaspyörän viestimalliin, josta oli linkitettynä kuvakin. Keskustelut katosivat 500 myöhemmin saapuneen viestin jälkeen, eikä minulla ole niistä kopioita. Vieraskirjaa isännöinyt KST/Waldemar/Andyrom on saattanut ottaa kopiot itselleen.

Moottoripyöräonnettomuus oli sitkeä sivuhaara keskusteluissa 1960-luvulla. Se tuli vastaan kolmea eri kautta, Gustafssonin oma alkukäsitys neljäntenä ja iltapäivälehden reportterin kuva seisontatuen jäljestä viidentenä. Ehkä yllättävintä siinä oli se, että jotkut paikalliset näyttivät pitäneen moottoripyörän törmäystä telttaan tragedian syynä. Paikalliset siis haastateltiin vasta kymmenen vuotta tapahtuman jälkeen, eikä mitään dokumentteja niistä tutkinnoista ole nähty.

Mitä ajankohtaan tulee, Waltsun vieraskirjassa meitä oli noin kaksi, jotka ajattelivat, että kohtalokkaat tapahtumat olisivat saattaneet sattua jo iltapuolella yötä. Tässä edellä tuli kolmas kannanotto ikäänkuin samaan suuntaan. Iltaa ei ole mahdollisesti tutkittu sen tarkemmin, johtuuko tuosta päiväkirjamerkinnästä, jota täällä varioidaan allekirjoituksena, vai mistä. Mikä on syy, mikä seuraus, ja mikä ehkä olisi kovin epämukavaa?
Last edited by will on Sun Mar 25, 2018 3:31 pm, edited 1 time in total.

monoliitti
Posts: 524
Joined: Tue May 30, 2017 4:04 pm

Re: Tavanomaista vaihtoehtoisempi Bodom-keskustelu

Post by monoliitti » Sun Mar 25, 2018 3:00 pm

Oikeudenkäynnissä Gustafsson kiisti öisen moottoripyörälläajon ,sanoi että ":siinähän olisi koko kylä herännyt kun puuttui äänenvaimennin". Kunnarlantiellä oli ehkä murhayönä tavallista vilkkaampaa, mutta kuitenkin hyvin harvaa liikennettä. Aikana jolloin ei tunnettu vapaita lauantaita, mielsivät monet, varsinkin nuoret, helluntain kaksoispyhät sunnuntai-maanantai kesän aloitukseksi, jonka viettoon kohdistui suuri odotushorisontti. Usein toiveissa petytään, ja mahdollisesti joku helluntain viettäjä on laskuhumalassa ajautunut teltan luokse, ja lukuisista meille tuntemattomista syistä muodostunut agressio purkautunut.

Eks-EkstroVertti
Posts: 1809
Joined: Mon Mar 20, 2017 10:45 pm

Re: Tavanomaista vaihtoehtoisempi Bodom-keskustelu

Post by Eks-EkstroVertti » Sun Mar 25, 2018 4:29 pm

Taisi olla merkiltään Jawan jälki se, alla pensaan tai vieressä.

https://www.youtube.com/watch?v=K-Wg0CsmGgo

"Perkele, saatana, lähe ny käymään
Juma, hertsy, on kiire
Et ikinä voi lähteä käymään ajallaan
Saatana, tää on kyllä viimene itä-pyörä, minkä mä ostan
Lähtihän se...

Oli mulla nöösinä kolme jaavaa
Tarvinnut en mä mitään kaavaa
Kun kiltsit oli pelkkää sulaa laavaa
Heti kun nään Saaran sen
Saaran maahan kaadan

Oli mulla loimi musta nahkanen
Se oli sisältäkin paskainen
Päältä olin kuin nessinen
Heti kun nään Saaran sen
Saaran maahan kaadan

Yks kiltsi sai mutkin muuttumaan
Ja nekrujen asioihin puuttumaan
Ja halpoihin huoriin juuttumaan
Heti kun nään Saaran sen
Saaran maahan kaadan

Päältä se tipu oli silkkaa rautaa
Mut sisältä se oli tavaraa halpaa
Ja muutenki se olis kuulunut hautaan
Heti kun nään Saaran sen
Saaran maahan kaadan

Silti mä menin aina sen luona käymään
Vaikka sen henki paskalle läyhää
Ja muutenki oli niin saatanan köyhää
Heti kun nään Saaran sen
Saaran maahan kaadan"

Hyvää pääsiäistä, kärsimysnäytelmää.
orjana Perkella-
veripuu eloon jäi
Sopivat orgiat sisuunt
oristant siis Ei en niis Isä
Ylösjoell 8 Rankaa
Sepä uoli Makao
rissa + sydänlankaa = % = mankeli oikein

Sit tärisi: Paritteluruletti. Rapisi rättis

Post Reply