Eeva Eskelinen 55v Seinäjoki 16.1.16

Selvitetyt tapaukset taustoineen, rikosten tekijöiden profiilit
User avatar
härkä
Posts: 7725
Joined: Tue Oct 11, 2011 2:26 am
Location: Laidun

Re: Eeva Eskelinen 55v Seinäjoki 16.1.16

Post by härkä »

Vai olit Vulvados maisemissa.
Hyvä niin. Niinhän sitä ennen sanottiin liikennevalistusohjelmissa , että ennakoi tuleva tilanne.
Olisit voinut mennä sen bissen juomaan sinne Cafe-Bar Palaveriin :D

Minä olen yöpynyt siinä hotelli Almassa,joka on lähellä Eskelisen reittiä.
Vanhassa rautatieläisten talossa.
Ja olihan siellä Queenkin mittaillut katuja. Kummasti kadonneet edelleen vetävät meitä puoleensa.

Onko nyt niin , että siitä ratapihan ja raiteiden yli pääsee tallaamaan nui vaan ??
Jos jalanjälkiä oli.
Vainajan kysymys - Vain ajan kysymys.
User avatar
Vulvados
Posts: 1899
Joined: Tue Nov 29, 2011 11:07 am
Location: Vulvania

Re: Eeva Eskelinen 55v Seinäjoki 16.1.16

Post by Vulvados »

härkä wrote:Vai olit Vulvados maisemissa.
Hyvä niin. Niinhän sitä ennen sanottiin liikennevalistusohjelmissa , että ennakoi tuleva tilanne.
Olisit voinut mennä sen bissen juomaan sinne Cafe-Bar Palaveriin :D

Minä olen yöpynyt siinä hotelli Almassa,joka on lähellä Eskelisen reittiä.
Vanhassa rautatieläisten talossa.
Ja olihan siellä Queenkin mittaillut katuja. Kummasti kadonneet edelleen vetävät meitä puoleensa.

Onko nyt niin , että siitä ratapihan ja raiteiden yli pääsee tallaamaan nui vaan ??
Jos jalanjälkiä oli.
Niin, mikä lie etiäinen... 8-)

Kyllä siellä minun nähdäkseni jalanjälkiä oli eivätkä aidat sulkeneet koko ratapihaa. Siellä oli sen sijaan seisomassa muistaakseni ainakin yksi ellei kaksikin tavarajunaa tai vaunustoa, ja vaikka joskus nuorempana sellaisten yli ja ali tulikin kiipeiltyä, niin en ole enää vuosiin viitsinyt, eikä se kai kovin luvallistakaan liene.

Ratapiha on monien raiteiden ja ratojen risteämisen vuoksi tosiaan varsin leveä ja silta tai tunneli siitä poikki varmaan kohtuullisen hinnakkaaksi tulisi, mutta varmaan jossain vaiheessa sellainen olisi ihan suotava juuri luvattomien ja vaarallisten kiskojen yli loikkimisten vähentämiseksi.

Minulla on näillä näkymin toukokuussa seuraavan kerran asiaa Seinäjoen suunnalle. Täytyy katsoa, jos jäisi taas ylimääräistä aikaa ja kelit suosii, niin josko tulisi pyörähdettyä uudemman kerran ko. paikalla ja tällä kertaa tietysti vähän tarkkaavaisemmin silmin. Olin jostain lukevinani, että paikalle on jo viety kynttilöitä, joten se löytynee helposti. Paikkahan on muutenkin huomattavasti täsmällisemmin määritelty kuin esim. Nelan tapauksessa, jossa paikkaa sai jo ihan oikeasti etsiskellä.
"Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." -- Matti Nykänen
User avatar
härkä
Posts: 7725
Joined: Tue Oct 11, 2011 2:26 am
Location: Laidun

Re: Eeva Eskelinen 55v Seinäjoki 16.1.16

Post by härkä »

Ilmoita Vulvados minulle , koska Seinäjoelle menet ?
Siellä kun tuntuu sattuvan muutakin.
Majoitusvaihtoehtoja on valmiiksi katsottuna.
Vainajan kysymys - Vain ajan kysymys.
User avatar
will
Posts: 2814
Joined: Tue Oct 11, 2011 11:47 am

Re: Eeva Eskelinen 55v Seinäjoki 16.1.16

Post by will »

Toisella foorumilla oli muutama päivä sitten löytäjän tieto, että kasvot olivat olleet yläsuuntaan. Toisin sanoen Eskelinen on joko kaatunut tai työnnetty siihen rakoon selkä edellä. Kun poliisi haluaa selvittää asiaa kuolemansyytutkintana, lienevät Eskelisen vaatteet olleet järjestyksessä eikä väkivällan käytön merkkejä ole havaittu alustavassa tarkastuksessa.
Post Reply