Kadonnut Piia Ristikankare, 15v. Piikkiö v. 1988

Selviämättä jääneet katoamistapaukset
Post Reply
Queen

Re: Kadonnut Piia Ristikankare, 15v. Piikkiö v. 1988

Post by Queen » Tue Aug 07, 2018 9:03 am

Olisiko niin, että kirje otettiin vakavasti, koska kirjeessä mainittu päivämäärä täsmäsi Piian katoamisiltaan. Kirjeessähän ei suoraan viitattu Piiaan. Kirje tuli sitten vielä niin myöhäänkin, ettei poliisilla tainnut olla tuossa vaiheessa ainakaan minkäänlaista johtolankaa Piian kohtalosta, jos nyt oli muulloinkaan. Kirjeen myötä oli edes jotakin, mihin tarttua.
Sitä en itse muista, oliko auton vuosimallista mitään arviota, mutta farmarimallinen sen kait kerrottiin olleen.
Olen aivan samaa mieltä tuosta, että "Se ettei kukaan ole kertonut nähneensä Piiaa, ei tarkoita ettei kukaan olisi nähnyt." Hämärä/pimeä ja sateinen syysilta, kuka siinä panee merkille kaikki muut liikkujat?

OscarM

Post by OscarM » Tue Aug 14, 2018 5:08 pm

Vähän off-topic, mutta Hejacissa ei taida enää olla ei-rekisteröityneille käyttäjille näkymätöntä keskustelua? Eipä ainakaan löydy - yksi vanhempi Bodom-osasto taisi ainakin kadota myöskin. Vai ovatko ne ehkä vain jäsenille? Siis tarkoitan keskustelua, joka ei näy julkisesti, mutta johon pääsee kuitenkin keskustelemaan ei-jäsen.

Tästä Piia-aiheesta jotain pohdintoja -varmaan ihan turhia, mutta kuitenkin- olisin mieluiten kirjoitellut sellaiseen keskusteluun...joskin Minfossa on jo surutta taidettu jo samoja ajatelmia ehdottaakin...

härkä

Post by härkä » Tue Aug 14, 2018 8:00 pm

Avasin tuonne puoli-avoimeen oman ketjun tälle aiheelle.
Löytyy rekkautuneille vapaasta keskustelusta.
http://hejac.com/forum/viewtopic.php?f=46&t=1402

Jäsenpuolella meillä ei muistaakseni tästä ole omaa ketjua.
Vainajan kysymys - Vain ajan kysymys.

Queen

Post by Queen » Fri Aug 17, 2018 10:31 am

OscarM, olen kieli pitkällä odottanut sinun pohdintojasi tuohon Härän perustamaan ketjuun. Älä anna minun ja kumppaneiden odottaa turhaan. ;)

Post Reply